Óriás tábla
Roll-up
Rebranding
Eljön az idő, mikor megkopik az arculat. A valamikor létrehozott design elemek már nem tükrözik megfelelően a céget, terméket. Nem szolgálják ki hatékonyan a jelen és a jövőbeli célok megvalósulását.
Ilyenkor újra kell gondolni a fent leírt módszerességgel az üzenetet, célokat, célközönség igényeit, majd a kívánt elemeket, de gyakran az egész arculatot újra tervezni. Ezt a változást hatványozottan indokolja a versenytársak fejlődése, a gyorsan változó piaci trendek, de lehet a fejlődő online felületek kiszolgálása is. Hisz már kezdő kistermelők is egyre komolyabb megjelenéssel jönnek ki a piacra és elég jó hatékonysággal használják a modern marketing lehetőségeket.
Csomagolástervezés
A király új ruhája, vagy ruha teszi az embert? Ebben az esetben mindkettő igaz: csomagolás teszi (adja el) a termékünket. Egy-egy termékcsomagolásban ötvöződik minden, amin akár egy egész vállalkozás sorsa is múlhat. Ez az a megjelenési forma, amivel a közönség a legtöbbet találkozik. S legyünk őszinték, nem mindegy, hogy úgy dönt-e, hogy ad érte pénzt vagy a polcon egy mellette levő terméket választ. Több tucatnyi szempont alapján kell megterveznünk a csomagolásunk felületét, hisz ez tartalmazza termékünket, melyben akkora fáradozás, szakértelem és reménység van.
A lehetőségeket és igényeket figyelembe véve kerül kialakításra a cég arculata. Ezt komoly szakmai előkészítő munka előzi meg, mint például, a Megrendelő és terméke átvilágítása marketing szempontok alapján továbbá a koncepció kidolgozása, kutatómunka, konkurencia felmérés. A konkurenciaelemzés során, a magyar és külföldi piac szereplőinek weboldalait és termékeiket-szolgáltatásaikat áttekintjük. A versenytársak által használt megoldásokat, designt elemezzük. Ezzel biztosítva, hogy markánsan elkülönüljön, egyedi, jól beazonosítható marketing jegyekkel jelenjen meg az Ön cége, annak termékei és szolgáltatásai. A koncepció kidolgozása során, a vállalkozás termékeinek, szolgáltatásainak piaci környezetben való megjelenésére, azok értékesítésének támogatására kialakítunk egy egységes marketing-arculatot. Ezen elemek stílusban és irányvonalban egy egységként jelennek meg online-, webes és nyomtatott felületeken egyaránt. Ezen grafikai elemek, kiadványok tervezése és kialakítása folyamán valósul meg a hagyományosan arculati kézikönyvekben lefektetett tipográfiai és megjelenési szabályrendszer. A cél a cég profiljához, termékeihez-szolgáltatásaihoz és a megszólítani kívánt célcsoporthoz illő modern, szemléletes tipográfiai megoldások, melyek segítik az értékesítői munkát. Megtervezzük a vállalkozás logóját és a hozzá tartozó arculati elemeket. Ilyen a színvilág, betűtípusok, formák és design elemek és azok egymáshoz való viszonya, megjelenése, amelyeket a vállalkozás a marketingjéhez a későbbiekben más médiákban (dekoráció, szórólap, facebook, névjegykártya, levélpapír, munkaruha, weboldal stb.) felhasználhat.
Egy vállalkozás indulásánál is nagyon fontos a fenti szempontok figyelembevétele és betartása. Ezzel biztos alapot adunk annak, hogy a cég, brand kívánt ismertsége mihamarabb megvalósulhasson. Ezen elemeket használja később a kommunikációjában a marketing célok megvalósításához. Ennek elmaradása, és a le nem fektetett arculati elemek következetlen használata, negatív hatással lehet a cég megítélésére és piaci ismertségére is.