AMIT AJÁNLUNK
Tanácsadás, Tervezés, Kivitelezés
Vállalkozásélénkítő eszközök egy helyen
Nálunk egy helyen intézheted vizuális megjelenéssel kapcsolatos összes feladatod.
Mit kínálunk?
Szervezett, csapatmunkában kezelt projektek, pontos határidők és kiváló minőség, kreativitás, szakértelem, modern, teljeskörű megoldásokkal.
Kérj árajánlatot info@reklamkovacs.hu email címünkre írva, a kezdő vállalkozóknak szóló kreatív megoldásokkal kapcsolatban!
Gondoljuk át együtt!
A „mindent eldöntő” első benyomás
- Amilyen a megjelenés, olyan szolgáltatást, minőséget sejtenek vállalkozásod mögött.
- Amilyen gondossággal, törődéssel vannak összeállítva a különböző arculati elemek, olyan visszajelzést és eredményt várhatunk azoktól.
- Hogyan tud terméked, gyorsabban ismertséget szerezni?!
- Tevékenységedben legyen bent az odaadó szolgálat.
Mire van szükségem?
A hivatalos dolgokon kívül, (mint engedélyek, bérleti szerződés, alkalmazottak felvétele, felújítás, átalakítás, beszállítói megállapodások, árubeszerzés) nem szabad elfelejteni, hogy cégednek és termékednek arculati megjelenése mennyire fontos. Kérlek, ne becsüld alá ennek jelentőségét! Szánj a megtervezésére elegendő időt és kérd ki szakemberek tanácsát. Nem tudhatjuk, melyik reklámeszközzel fog találkozni a potenciális érdeklődő, (névjegykártya, üzletdekor, sajtóhirdetés, vagy épp facebook oldal) ezért fontos, hogy jól beazonosítható, egyedi arculatod legyen.
Miben tudunk mi segíteni?
Egy feltáró interjúban (beszélgetésben) megismerjük Önt és vállalkozását, termékét, szolgáltatását, elképzelését. Amihez hozzáadjuk több mint két évtizedes tapasztalatunkat, szaktudásunkat. Így a lehetőségek birtokában közösen kialakítjuk az arculati megjelenés stratégiáját. Biztos lehet benne, hogy az Ön érdekeit fogjuk szem előtt tartani. Ha úgy látjuk, kész érvekkel alátámasztjuk az egyes tételek kivitelezését. Célunk, hogy az Ön ötletét, termékét vagy szaktudását a rendelkezésünkre álló eszközökkel a leghatékonyabban bemutassuk és jó alapot adjunk céljai eléréséhez.
Mire lehet szüksége a kezdő vállalkozóknak?
Arculattervezés
Miért is van erre szükség?! Egy vállalkozás indulásánál ajánlott felépíteni egy olyan vizuális megjelenést, amely sugallja a szakértelmet, az egységet. Megfelelő mértékben elkülönül konkurenciától, emellett eléri, hogy a piacon kívánt ismertsége mihamarabb megvalósulhasson.
A koncepció kidolgozása során a cég főprofilját (termékeit, szolgáltatásait) és a megszólítani kívánt célcsoportot kell megcélozni.
Dőljön hátra, mi megtervezzük a cég üzenetét tükröző logót és egyéb arculati elemeket, majd ezeket következetesen használjuk minden Ön által igényelt platformon.
Ezen szempontok elmaradása, szabálytalan használata negatív hatással lehet cége megítélésére nézve!
A teljesség igénye nélkül összeállítottuk, hogy egy kezdő vállalkozásként milyen tervezési munkákra és vállalkozásélénkítő eszközökre lehet szüksége.
Alapvető elemek
Arculattervezés
- Logó
- Szlogen
- Névjegykártya
- Cégkártya
- Boríték
- Levélpapír
- Mappa
- E-mail arculat
- Facebook megjelenés
- Bélyegző
További megjelenési formák
Működést segítő eszközök
- Üzletdekoráció
- Autódekoráció
- Irodadekoráció
- Árlista
- Ügyfélkártya
- Plakát
- Szórólap
- Munkaruha
- Sajtóhirdetés
- Falinaptár
- Kártyanaptár
- Reklámtáska
- Katalógus
- Belső dokumentumok
- Kérdőívek
Reklámeszközök
- Roll Up
- Megállítótábla
- Meghívó
- Zászló, asztali zászló
- Óriásplakát
- Reklámtábla
- Kínáló pult
- Sajtófal
- Kiállítási stand
- Pavilon
Online elemek
- Weboldal tervezés, programozás
- Facebook borító, profilkép
- Online banner
- Youtube csatorna
- Hírlevél sablon(ok)
- Online hirdetések
- Online kampányok
Terméktámogatás
- Csomagolástervezés
- Csomagolás gyártás
- Értékesítési megoldások
- Termékfotózás
- Termék display
- Termékleírás
Az olcsó a drága?!
Hát ez itt is igaz! Azokon a dolgokon, amik a következő években képviselni fogják a céget, végképp nem érdemes spórolni.
Tervezés
- Nem lehet gyorsan jót tervezni!
- Ötletet, anyagot lopni a netről: plágium!
- A másolt anyagok nem az Ön termékét tükrözik! (azt a tervezést már valaki kifizette)
- Különben is, mi jobbat tervezünk Önnek! :-)
Kivitelezés
- Termékek esetében fontos a jó anyagminőség.
- Mi hosszútávú megoldásokban gondolkodunk.
- … igaz néha csak időszakos megoldás kell.
- Több opciót ajánlunk!
Segítünk a döntésben!
Ön dönt
… hogy milyen stratégiát választ
a. Elindulunk valahogy, aztán majd ha sikerül akkor később lesz arculatunk vagy…
b. Egységes, átgondolt megjelenéssel kezdjük el és biztosítjuk a vállalkozásunk sikerét.
MIELŐTT BELEVÁGNA!
Fontos, hogy mutassa meg magát
Legfontosabb a megjelenés, kezdő vállalkozóknak
Az elsődleges REKLÁM maga a vállalkozás üzlethelysége, irodája, épülete. Ez magában foglalja mind a külső megjelenést, dekorációt, de ugyanolyan súllyal nyom a latban a belső enteriőr és hangulat. Itt ugyancsak igaz, hogy amilyen gondossággal van kialakítva a környezet, design, megjelenés, munkakörnyezet, ügyféltér, olyan szintű szolgáltatás várható. Nem mindegy milyen következetességgel kialakított igényességgel és a vállalkozásra jellemző arculatban jelenik meg a cég különböző felületeken.
A legfontosabb a megjelenés
A megtapasztalás csak utána jön…
Az elsődleges REKLÁM maga a vállalkozás üzlethelysége, irodája, épülete. Ez magában foglalja mind a külső megjelenést, dekorációt, de ugyanolyan súllyal nyom a latban a belső enteriőr és hangulat. Itt ugyancsak igaz, hogy amilyen gondossággal van kialakítva a környezet, design, megjelenés, munkakörnyezet, ügyféltér, olyan szintű szolgáltatás várható. Nem mindegy milyen következetességgel kialakított igényességgel és a vállalkozásra jellemző arculatban jelenik meg a cég különböző felületeken.
Legyünk őszinték
Ne okozzunk csalódást!
Fontos, hogy azt kapja az ügyfél, amit a megjelenésünk, üzeneteink és marketing kommunikációnk sejtet. Például egy egyszemélyes, főként személyes kapcsolatokon alapuló vállalkozás ne kövessen multis trendeket. Az Amerikából átvett kommunikációs szokások általában csak ott működnek, az itthoni, magyar viszonyok között tutira nem megoldás. Szakértő szolgálattal és odaadással megszerzett bizalomra lehet építeni. Így lehet, hogy nem azonnali, de stabil, hosszantartó eredményeket érhet el.
ÖNÖN múlik minden
Az érdeklődő csak fél siker…
Egy jó reklámmal felkeltett érdeklődés után (weboldal, facebook oldal, tetszetős üzletdekoráció, jól megtervezett arculat, szórólap, névjegykártya, vagy személyes ajánlás) már csak Önön múlik, hogy az érdeklődőkből visszajáró ügyfél lesz e:
- Személyes kommunikáció
- Termékminőség
- Szolgálatkészség
- Empátia
- Határidő tartása
Tipikus kezdeti hibák
Legye előrelátó, számoljon a nehézségekkel!
- Nem készül költségvetés
- Nem kér tanácsadást
- Az arculat és reklámtervezést az indítás végére hagyják. (Kimerült anyagi kerettel nem tudnak megfelelően megjelenni.)
- El kell különíteni a marketingre szánt keretet, ezen múlik az ismertség.
- Az ingyenes vagy olcsó anyagok nem szolgálják a céget.